Duck Scarf limited Edition of Miss Universe -Does it value to buy ?



"Quek ...Quek...quek."... does it sound right when we are talking about the Duck scarf? Bunyi je Duck .... but duck yang penuh elegant dan ternama.

   Isu yang diperkatakan oleh netizen iaitu :Duck scaft sold out dalam masa 5 minit "Rm 800 !!! sehelai ?"  ... "orang Malaysia masih kaya " "wanita suka membazir " ...."tudung je kot"

Apa yang menyebabkan tudung tersebut habis dalam masa yang singkat ?banyak faktornya yang mungkin kita tidak sedari seperti :


1) FashionValet 
    Seperti yang kita sedia maklum Fashion valet adalah  hub internation Fashion  online terbesar di Asia tengara selepas Zalora.
Tidak mustahil jika tudung Duck laris dalam masa 5 minit, jika pasaran seluas itu.


2) Kuala Lumpur
   Keunikan tudung tersebut adalah daripada printednyer, tudung lain yang biasanya bercorak flora atau abstract. Tudung Duck memilih gambaran kota kuala lumpur, termasuk bangunan berkembar KLCC.

3) Swarovski
  Batu swarovski juga punca kenapa tudung tersebut menjadi begitu mahal, original swarovski yang cuma terdapat pada acessories ataupun badan baju.



4) Limited Edition 
   Keluaran tudung ini sangat terhad, ianya adalah untuk pertandingan Miss Universe . Di mana fashion valet menjad salah satu penajanya.

5) Symbolic
    Kejayaan Vivy Yusof telah banyak memberi inspirasi kepada wanita, di luar sana. Memiliki tudung Duck seolah-olah memberi symbolic pada diri. bayangkan anda memakai tusdung tersebut  dan kepuasanya seperti penghargaan pada diri sendiri. Ianya ibarat memakai Crown yang menutupi rambut.


Akhir sekali ,. be confident of what you gonna put on you. It's your money, your style, and your value!



    
    






Comments

Popular posts from this blog

Fashion Sandwich Rule

Fashion in technology and futuristic (Are we ready for it ?)